4 μύθοι για τα συμπληρώματα πρωτεΐνης, που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις

Posted by Xaris Xristoforatos 28/10/2017 0 Σχόλια

4 μύθοι για τα συμπληρώματα πρωτεΐνης

 

Το σώμα σου χρησιμοποιεί καθημερινά την πρωτεΐνη, για να επιδιορθώσει και να χτίσει τους μύες. Επίσης την χρησιμοποιεί για να φτιάξει ένζυμα, ορμόνες και άλλες ουσίες, που σου είναι απαραίτητες. Είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος στο να χτίσεις γερούς μύες και κόκκαλα. Για όλους αυτούς τους λόγους χρειάζεσαι ένα συμπλήρωμα πρωτεϊνης στην καθημερινότητα και στις προπονήσεις σου

 

Σίγουρα έχεις ακούσει πολλά για τα συμπληρώματα πρωτεϊνης και ίσως κάπου έχεις λίγο χαθεί. Μην ανησυχείς όμως. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε τους 4 μεγαλύτερους μύθους και θα σε βοηθήσουμε να μάθεις την αλήθεια, για τον σπουδαίο ρόλο που έχουν στην σωματική σου υγεία.

 

Μύθος 1ος - Η πρωτεΐνη κάνει μεγάλη ζημιά στα νεφρά

 

Ίσως ο πιο κοινός μύθος από όλους και αυτός που κάνει τους περισσότερους να ανησυχούν, πως ένα συμπλήρωμα πρωτεΐνης θα επηρεάσει τα νεφρά. Η αλήθεια όμως είναι, πως πρόκειται για καθαρή παραπληροφόρηση και άγνοια.

Σε πρόσφατη έρευνα που έγινε, δόθηκε μια απάντηση σε αυτόν τον μύθο. Η έρευνα έδειξε πως τα άτομα που δεν είχαν εξαρχής πρόβλημα στην υγεία τους και έπαιρναν σε καθημερινή βάση πρωτεΐνη για τις προπονήσεις τους, δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα στα νεφρά και δεν υπήρχε καμία αρνητική επίδραση στις εξετάσεις αίματος.


Μύθος 2ος - Η πρωτεΐνη κάνει εύθραυστα τα κόκκαλα

 

Ένας άλλος μύθος, που έχει ακουστεί πολύ, είναι πως η πρωτεΐνη μετατρέπει το αίμα σε όξινο και αυτό με τη σειρά του κάνει το ασβέστιο να μην απορροφάται από τα κόκκαλα, με αποτέλεσμα αυτά να γίνονται αδύναμα και να κινδυνεύουν να σπάσουν.

Αυτός ο μύθος έχει καταρριφθεί από πολλές διαφορετικές έρευνες. Πρώτον, έγινε μια έρευνα με θέμα ακριβώς το αν επηρεάζονται τα κόκκαλα από την κατανάλωση της.

Αποδείχθηκε πως μια διατροφή με υψηλά επίπεδα σε πρωτεΐνη, δεν είχε καμία αρνητική επίδραση στην υγεία των κοκκάλων και δεν επηρεαζόταν πουθενά η διαμόρφωσή τους και η απορρόφηση άλλων πολύτιμων ουσιών.

Η δεύτερη έρευνα έδειξε, πως στην πραγματικότητα, τα υψηλά επίπεδα πρωτεϊνης, οδηγούν σε μεγαλύτερη και καλύτερη απορρόφηση του ασβεστίου από τον οργανισμό. Μέχρι και σήμερα υπάρχουν εκατοντάδες έρευνες, που υποστηρίζουν πως η κατανάλωση πρωτεϊνης συμβάλλει στην ενδυνάμωση των κοκκάλων και στην μεγαλύτερη δυνατή απορρόφηση ασβεστίου.

 

Μύθος 3ος - Η μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη στη διατροφή σε κάνει να παχαίνεις

 

Αυτός ο μύθος έχει εντελώς λάθος νόημα. Αυτό γιατί μια διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνη, σε συνδυασμό με προπονήσεις στο γυμναστήριο, δεν σε κάνει να παχαίνεις.

Στην πραγματικότητα σου προκαλεί αύξηση της μυϊκής μάζας και μάλιστα εντελώς άλιπης, αφού η πρωτεΐνη προκαλεί μείωση του σωματικού λίπους και ενδυνάμωση των μυών.
Μάλιστα σε 2 διαφορετικές έρευνες που έγιναν, τα άτομα που συμμετείχαν, έπαιρναν μεγάλες δόσεις πρωτεϊνης ημερησίως και αποδείχθηκε πως αδυνάτιζαν. Και αυτό σημαίνει πως έχαναν σωματικό λίπος και όχι μυϊκή μάζα.

 

Μύθος 4ος - Μια διατροφή με υψηλά επίπεδα πρωτεϊνης σε κάνει να μυρίζεις άσχημα

 

Αυτός ο μύθος έχει στην πραγματικότητα μια δόση αλήθειας, αλλά για τελείως διαφορετικό λόγο. Ο λόγος που ξεκίνησε αυτός ο μύθος, είναι γιατί μια διατροφή που στηρίζεται μόνο σε υψηλά επίπεδα πρωτεϊνης, αλλά σε χαμηλή κατανάλωση σε λιπαρά και υδατάνθρακες μπορεί να προκαλέσει μια άσχημη μυρωδιά, σαν αμμωνία στον ιδρώτα σου, λόγω της ουρίας που απελευθερώνεται, όταν προπονείσαι έντονα.

Και οι περισσότεροι, που δεν γνωρίζουν το μυστικό μιας ισορροπημένης διατροφής, πιστεύουν πως αφού παίρνεις πολύ πρωτεΐνη, πρέπει να μην παίρνεις τίποτα άλλο, για να αυξήσεις τους μύες σου. Αυτό όμως είναι λάθος.

Η λύση σε αυτή την περίπτωση, είναι απλή. Βάλε στη διατροφή σου και λίγους υδατάνθρακες και λιπαρά και όχι μόνο πρωτεΐνη

Τώρα που ξέρεις την αλήθεια για τα συμπληρώματα πρωτεϊνης και το πόσο συμβάλλουν, όχι μόνο στο να χτίσεις μυϊκή μάζα, αλλά και να κάψεις το λίπος, δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι.

Στο κατάστημά μας θα βρεις τα ιδανικά συμπληρώματα, που θα σε κάνουν να κατακτήσεις τον στόχο σου, με την καλύτερη ποιότητα και με εγγυημένη απόδοση.

Ετικέτες: πρωτεΐνη