7 ασκήσεις για killer summer body μέσα σε 3 μήνες

Posted by ActiveBody Team 22/03/2019 0 Σχόλια Προπόνηση,

 

Ξέρω ξέρω…Έχουμε χειμώνα και έχεις υποκύψει σε κάθε πιθανό πειρασμό, προσπαθώντας να πείσεις τον εαυτό σου πως θα σταματήσεις από Δευτέρα και θα αρχίσεις γυμναστική και διατροφή. Αυτή η Δευτέρα βέβαια έρχεται και περνάει και κάπως έτσι φτάσαμε στον Φλεβάρη.

 

Ξέρεις πολύ καλά τι σημαίνει αυτό. Το καλοκαίρι θα έρθει, πριν καν το καταλάβεις. Αυτό σημαίνει πως όσο πιο γρήγορα ξεκινήσεις να μπαίνεις σε πρόγραμμα, τόσο πιο γρήγορα θα ξαναβρείς την φόρμα σου.

Γι’ αυτό λοιπόν μην χάνεις άλλο χρόνο. Ξεκίνα από σήμερα. Αν μου υποσχεθείς πως θα το πάρεις σοβαρά, θα σε ανταμείψω με κάτι που θα σου φανεί πολύτιμο. Και αυτό είναι οι 7 ασκήσεις που θα σε κάνουν να χτίσεις το απόλυτο summer body μέσα σε μόλις 3 μήνες.

 

Είσαι έτοιμος να ξεκινήσουμε;

 

 

1. SIDE-TO-SIDE PUSH-UPS

Είμαι σίγουρος πως γνωρίζεις πολύ καλά τα Push-ups. Άρα σίγουρα ξέρεις πόσο καλή άσκηση είναι. Ας το κάνουμε όμως λίγο πιο ενδιαφέρον και δύσκολο με αυτή την άσκηση. Ουσιαστικά κάνεις το κλασσικό push-up, από το ένα πλάι στο άλλο.

 

 

 

2. HIGH PLANK LEG LIFTS

Όπως με όλες τις παραλλαγές της σανίδας, αυτό που δουλεύεται πιο έντονα, είναι ο κορμός σου. Όμως με το παράλληλο σήκωμα του ποδιού, δουλεύεις επίσης μηρούς και γλουτούς.

 

 

 

3. HIGH PLANK KNEE-TO-ELBOW

Αυτή είναι μια φανταστική άσκηση για ενδυνάμωση του κορμού και έντονη γράμμωση των κοιλιακών. Φέρνοντας το γόνατο στον αγκώνα, δουλεύεις τους πλαϊνούς μύες, χαμηλά στην μέση σου (που λέγονται obliques).

 

 

 

4. MOUNTAIN CLIMBERS

Με αυτή την άσκηση είναι σίγουρο πως θα νιώσεις πολύ γρήγορα το κάψιμο. Ιδανική για τους κοιλιακούς και το κάψιμο του λίπους.

 

 

 

5. SUPERMAN PULL

Δεν υπάρχει καμία γυναίκα που να είπε όχι σε μια δυνατή και γραμμωμένη ανδρική πλάτη. Αυτή η άσκηση είναι ιδανική για να την πετύχεις.

 

 

 

6. SIDE LUNGES

Τα lunges γενικά είναι μια φανταστική άσκηση, γιατί δουλεύουν πολλούς διαφορετικούς μύες του σώματος και καίνε περισσότερες θερμίδες. Τα side lunges δουλεύουν τους προσαγωγούς, τους τετρακέφαλους, τους γλουτούς, τις γάμπες και τον κορμό.

 

 

 

7. JUMP SQUATS

Ενδυνάμωση των ποδιών και συνδυασμός cardio σε μία άσκηση. Αυτή η άσκηση κάνει πραγματικά θαύματα και θα το διαπιστώσεις κι εσύ.

 

 

 

Αυτές είναι οι 7 ασκήσεις που θα σου χαρίσουν ένα γεροδεμένο και καλογυμνασμένο σώμα, ενώ παράλληλα θα εκτοξεύσουν την εμφάνιση και την αυτοπεποίθησή σου. Και μην ξεχνάς πως θα δεις αποτελέσματα μέσα σε 3 μόλις μήνες.

 

Επειδή όμως, όλοι χρειαζόμαστε λίγη extra βοήθεια και motivation, υπάρχει και εκεί λύση στο πρόβλημά σου.

 

Στο κατάστημά μας θα βρεις την μεγαλύτερη ποικιλία από συμπληρώματα διατροφής, που ανταποκρίνονται σε κάθε σου ανάγκη. Τα συμπληρώματα διατροφής του καταστήματός μας θα γίνουν οι μεγαλύτεροι σύμμαχοι στην προσπάθειά σου και θα πάνε τις προπονήσεις και την ενέργειά σου στο επόμενο επίπεδο.

 

Υποδέξου το καλοκαίρι με το σώμα των ονείρων σου. Είναι στο χέρι σου.