Μονοϋδρική κρεατίνη - Μάθε τα πάντα για το δημοφιλέστερο συμπλήρωμα κρεατίνης

Posted by Xaris Xristoforatos 28/01/2018 0 Σχόλια

 

Έχεις αποφασίσει να δοκιμάσεις τα συμπληρώματα κρεατίνης, για να κάνεις πιο αποδοτικές τις προπονήσεις σου; Πολύ σωστά σκέφτηκες. Τα συμπληρώματα κρεατίνης είναι τα καταλληλότερα για την μέγιστη απόδοση και το χτίσιμο των μυών.
 Το πρόβλημα είναι πως δεν ξέρεις τι να επιλέξεις και ποια μορφή είναι η καλύτερη. Οι περισσότερες έρευνες έχουν δείξει πως η λύση σε αυτό το πρόβλημα, ονομάζεται μονοϋδρική κρεατίνη.

 

Πριν όμως τρέξεις να την αγοράσεις, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις. Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις ακριβώς ότι χρειάζεσαι για την “βασίλισσα των κρεατινών” και γιατί θα γίνει ο καλύτερος σου φίλος στις προπονήσεις.

Η κρεατίνη έχει ερευνηθεί πολύ ολοκληρωμένα ανά τα χρόνια, ως ένα από τα αποδοτικότερα συμπληρώματα διατροφής. Πάνω από 1000 διαφορετικές έρευνες έχουν δείξει πως είναι το καλύτερο συμπλήρωμα διατροφής για την προπόνηση και την άσκηση.

Οι περισσότερες, αν όχι όλες οι έρευνες έδειξαν, πως η μονοϋδρική κρεατίνη είναι η καλύτερη μορφή του συμπληρώματος. Ας δούμε γιατί οι επιστήμονες την έχουν ξεχωρίσει :

  • Είναι η πιο αποδοτική για χρήση μεγάλης διάρκειας

 Οι περισσότερες έρευνες που έγιναν πάνω στη μονοϋδρική κρεατίνη, έδειξαν πως είναι η ιδανικότερη για να χρησιμοποιηθεί για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από οποιαδήποτε άλλη ακόμα και σε μεγαλύτερη ποσότητα.

Για την ακρίβεια δεν υπήρξαν αναφορές καμίας παρενέργειας σε άτομα που την χρησιμοποιούσαν από 2-5 χρόνια. Να σου επισημάνω πως η συνηθισμένη δοσολογία είναι 3-5 γραμμάρια την ημέρα.

 

  • Έχει την μεγαλύτερη υποστήριξη από την επιστήμη  

Όλες οι μορφές της κρεατίνης έχουν ερευνηθεί από τους επιστήμονες, αλλά καμία άλλη δεν έχει τόσα αποδεδειγμένα αποτελέσματα, όσα η μονοϋδρική.

Οι έρευνες έδειξαν πως με την χρήση της μονοϋδρικής κρεατίνης, αυξάνεται η απόδοση στην δύναμη ως και 10%-15% παραπάνω. Επίσης, φάνηκε να είναι η πιο αποτελεσματική για την αύξηση του μυϊκού όγκου, βέλτιστη απόδοση σε προπονήσεις, ακόμα και για καλύτερη εγκεφαλική απόδοση.

 

  • Βελτιώνει την απόδοση της άσκησης περισσότερο από τις άλλες μορφές

Η μονοϋδρική κρεατίνη συμβάλλει πολύ στην αύξηση του όγκου, της δύναμης και της αντοχής.
Σε σχετικές έρευνες, η μονοϋδρική φάνηκε να υπερέχει από τις κρεατίνες σε υγρή μορφή, καθώς απορροφάται όσο καμία άλλη από τους μύες και έχει την περισσότερη δόση κρεατίνης από όλα τα άλλα συμπληρώματα.

 

  • Είναι η πιο διαδεδομένη μορφή στην αγορά

Η μονοϋδρική κρεατίνη είναι η πιο περιζήτητη στην αγορά και έχει καταφέρει να είναι η αποτελεσματικότερη, χωρίς να περιέχει άλλα περιττά συστατικά, που δεν βοηθάνε το σώμα.

 

  • Είναι η πιο φθηνή

Σαν να μην έφτανε το ότι επιστημονικά είναι η καλύτερη, πιο αποτελεσματική και πιο δημοφιλής μορφή, η μονοϋδρική κρεατίνη, είναι και η φθηνότερη.

Αυτό οφείλεται στο ότι η μονοϋδρική είναι η πιο παλιά μορφή της κρεατίνης και ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις εταιρίες για την πιο φθηνή και καλή, είναι τεράστιος.

Τώρα που γνωρίζεις τα τεράστια οφέλη της μονοϋδρικής κρεατίνης σε σχέση με τις υπόλοιπες, μπορείς να καταλάβεις γιατί έχει δίκαια την φήμη της καλύτερης στην αγορά.

 

Οι ειδικοί του Active Body σου προτείνουν τα top 5 καλύτερα συμπληρώματα κρεατίνης, για να πας τις προπονήσεις σου στο επόμενο επίπεδο :

https://activebody.gr/kreatines/pf-nutrition-creatine-pure-500gr
https://activebody.gr/kreatines/megabol-creatine-100-500gr
https://activebody.gr/kreatines/pf-nutrition-tri-creatine-malate-500gr
https://activebody.gr/kreatines/full-force-creatine-monohydrate-450gr
https://activebody.gr/kreatines/myprotein-creatine-monohydrate-250g

 

Ετικέτες: κρεατίνη