Οι 5 τρόποι που αποδεδειγμένα επιταχύνουν την μυϊκή αποκατάσταση

Posted by ActiveBody Team 20/02/2018 0 Σχόλια Προπόνηση,Fitness,

Οι 5 τρόποι που αποδεδειγμένα επιταχύνουν την μυϊκή αποκατάσταση

 

Σίγουρα σου έχει συμβεί και όχι μόνο μια φορά. Μετά  από μια σκληρή προπόνηση, πονάει όλο σου το σώμα και δεν μπορείς να κουνηθείς.

 

Αυτή είναι η βασική ένδειξη πως ο οργανισμός σου έχει καταπονηθεί και χρειάζεται αποκατάσταση. Η φάση της αποκατάστασης είναι στην ουσία, ο χρόνος που χρειάζεται το σώμα για να ξαναχτίσει και να επαναφορτίσει τους μύες σου. Τις περισσότερες φορές όμως, αυτό δεν γίνεται με την ταχύτητα που θα ήθελες.

 

Αυτό θα αλλάξει σήμερα. Σε αυτό το άρθρο θα μάθεις τους 5 πιο αποδοτικούς τρόπους, που αποδεδειγμένα βοηθούν στην γρήγορη μυϊκή αποκατάσταση, μετά από μια εξαντλητική προπόνηση.

 

 

1.Κοιμήσου οπωσδήποτε 7-8 ώρες.

 

Ποτέ μην υποτιμάς την αξία του ύπνου. Αν είσαι ένας από αυτούς που πιστεύουν πως σου αρκεί λιγότερο και θα είσαι εντάξει, κάνεις μεγάλο λάθος. Αυτό γιατί στερείς από το σώμα σου τον απαραίτητο χρόνο που χρειάζεται, για να αναρρώσει και έτσι γίνεσαι πιο ευάλωτος σε πιθανούς τραυματισμούς στο μέλλον.

 

Η καλή ξεκούραση είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να επιταχύνεις την μυϊκή αποκατάσταση. Γι’ αυτό να θυμάσαι πως σου χρειάζεται περισσότερος ύπνος.

 

 

2. Πίνε νερό. Πολύ νερό.

 

Η καλή ενυδάτωση μετά από μια σκληρή προπόνηση, θα καθαρίσει τον οργανισμό σου από τις τοξίνες και θα αποφύγεις την αφυδάτωση. Αυτό με την αφυδάτωση πρόσεξέ το, γιατί είναι πολύ σημαντικό.  Οι αφυδατωμένοι μύες σύντομα θα γίνουν τραυματισμένοι μύες. Και δεν το θέλουμε αυτό.

 

Να πίνεις οπωσδήποτε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό μέσα στην μέρα σου.

 

 

3. Πιες ένα ρόφημα πρωτεΐνης.

 

Οι επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει πως τα πρωτεϊνικά ροφήματα πριν ή μετά από την προπόνηση, μπορούν να βοηθήσουν στους μυϊκούς πόνους και να επιταχύνουν την διαδικασία της αποκατάστασης.

 

Δες περισσότερα εδώ

 

Μια αναλογία 2 : 1 υδατάνθρακα και πρωτεΐνης, είναι ιδανική. Μην νομίζεις πως δεν χρειάζεσαι υδατάνθρακες, επειδή δεν έχουν να σου προσφέρουν τίποτα.

 

Στην πραγματικότητα τους χρειάζεσαι και πολύ μάλιστα, καθώς θα σου δώσουν μεγάλη ενέργεια κατά την διάρκεια της προπόνησης και θα αναπληρώσουν την χαμένη ενέργεια μετά την άσκηση.

 

 

4. Πάγος και πάλι πάγος.

 

Στην πραγματικότητα, αυτός είναι ο απλούστερος τρόπος για να επιταχύνεις την μυϊκή αποκατάσταση και να ξεκουράσεις τους πρησμένους μύες.

 

Το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να βάλεις μια παγοκύστη στα σημεία που νιώθεις πόνο ή τράβηγμα και να την αφήσεις για 20 λεπτά. Θα κάνει θαύματα στο σώμα σου και θα σε ανακουφίσει άμεσα.

 

 

5. Καθημερινό stretching.

 

Το καθημερινό τέντωμα, όχι μόνο κάνει πολύ καλό στους μύες και βοηθάει στην γρήγορη αποκατάστασή τους, αλλά σε προστατεύει και από ενδεχόμενους τραυματισμούς, ενώ παράλληλα σου χαρίζει ευλυγισία σε όλο το σώμα.

Ιδανικές και εύκολες ασκήσεις για ένα γρήγορο stretching είναι τα καθίσματα, η σανίδα και προβολές.

 

Αυτό ήταν. Τόσο εύκολο και τόσο απλό. Αλλά πίστεψέ με, αυτοί οι 5 τρόποι είναι δοκιμασμένοι και πραγματικά κάνουν μεγάλη διαφορά.

 

Δοκίμασέ τους και θα διαπιστώσεις πως θα είσαι πολύ πιο ξεκούραστος και οι μύες σου θα είναι έτοιμοι να δουλέψουν ακόμα πιο έντονα.