Οι 7 λόγοι που δεν χάνεις βάρος

Posted by Xaris Xristoforatos 20/02/2018 0 Σχόλια

 

Θέλεις να χάσεις βάρος; Αυτό είναι μια σημαντική απόφαση, που μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει την ζωή και την υγεία σου.

Θα αποκτήσεις αυτοπεποίθηση, ενέργεια, καλύτερη ποιότητα ζωής, μακροζωία και ευεξία.

 

Μήπως όμως δυσκολεύεσαι να χάσεις το περιττό βάρος και δεν ξέρεις τι φταίει;

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι, που μπορεί να σε κάνουν να δυσκολεύεσαι με την απώλεια βάρους.

Μην το βάζεις κάτω όμως.

Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις τους 7 λόγους που σε εμποδίζουν να κατακτήσεις τον στόχο σου.

 

  1. Δεν τρως αρκετά

Φαίνεται αρκετά απλό. Μειώνεις το φαγητό και αρχίζεις την άσκηση. Το σώμα σου όμως, έχει μια πολύπλοκη λειτουργία.

Πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με τις θερμίδες. Γιατί αν αποφασίσεις να τις μειώσεις δραματικά, το σώμα σου θα μπει σε διαδικασία στέρησης και έτσι, δεν θα λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός σου.

 

  1. Ασυνέπεια στις μερίδες

Καταλαβαίνω πόσο βαρετό, μέχρι και φοβιστικό, μπορεί να γίνει το μέτρημα των θερμίδων.

Παρόλα αυτά, είναι πολύ σημαντικό να αφιερώσεις τον χρόνο και να μετρήσεις τις ποσότητες των τροφών σου.

Αυτό θα σου δώσει μια ιδέα, σε σχέση με τις κατάλληλες ποσότητες. Πίστεψέ με, θα εκπλαγείς με το αποτέλεσμα.

 

  1. Dressing

Ναι, το ξέρω. Σε όλους μας αρέσουν οι σάλτσες και οτιδήποτε νοστιμίζει το φαγητό. Μπορεί να μην σου φαίνεται σπουδαίο, αλλά στην πραγματικότητα, ένα κουταλάκι του γλυκού από την αγαπημένη σου σάλτσα, ή dressing, περιέχει 100-200 θερμίδες.

Προτίμησε καλύτερα μια σάλτσα με χαμηλές, ή καθόλου θερμίδες.

 

  1. Αλκοόλ

Ο πιο γρήγορος και ύπουλος τρόπος, για να πάρεις θερμίδες, είναι το ποτό. Και είναι διπλά καταστροφικό, γιατί δεν σε χορταίνει, οπότε παράλληλα, τρως κιόλας.

Οι χυμοί φρούτων με ζάχαρη, τα ενεργειακά ποτά και το αλκοόλ είναι μεγάλος εχθρός στην απώλεια βάρους. Σταμάτησέ τα τώρα.

 

  1. Κάνεις υπερβολικές ασκήσεις cardio

Ασφαλώς και η γυμναστική είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χάσεις τα περιττά κιλά και το λίπος.

Παρόλα αυτά, οι υπερβολικές ασκήσεις cardio το μόνο που καταφέρνουν, είναι να εξαντλείσαι με τις ώρες, αλλά δυστυχώς δεν είναι υπέρ σου.

Αυτό γιατί, μπορεί να προκληθούν έντονες αλλαγές στον μεταβολισμό.

Όταν γυμνάζεσαι επί ώρες, το σώμα σου έχει την τάση να συνηθίζει την έντονη άσκηση, πολύ γρήγορα. Αυτό οδηγεί σε κούραση χωρίς αποτελέσματα.

 

  1. Δεν κάνεις προπονήσεις με βάρη

Οι προπονήσεις με βάρη, παράγουν ένα φαινόμενο, γνωστό και ως Excess post-exercise oxygen consumption (EPOC).

Με λίγα λόγια, αυτό σημαίνει πως ο μεταβολισμός σου παραμένει ενεργός, ακόμα και μετά το τέλος της άσκησης. Έτσι συνεχίζεις και καις θερμίδες.

Το φαινόμενο αυτό είναι κάτι το μοναδικό, ειδικά για την καύση του περιττού λίπους. Δοκίμασέ το και θα το διαπιστώσεις.

 

  1. Δεν προγραμματίζεις τα γεύματά σου

Η προετοιμασία, είναι ο μεγαλύτερός σου σύμμαχος στην μάχη της δίαιτας.

 Αυτό σημαίνει πως αν δεν προγραμματίζεις τα γεύματά σου, θα καταλήξεις να μην τηρείς τίποτα και να κάνεις μονίμως παρασπονδίες.

Πάρε λίγο χρόνο από την μέρα σου και φτιάξε ένα πρόγραμμα. Οργάνωσε το τι θέλεις να τρως μέρα με τη μέρα. Σταδιακά, προχώρα και σε εβδομαδιαίο προγραμματισμό.

 

Η διαδικασία της απώλειας βάρους θέλει αποφασιστικότητα, επιμονή και υπομονή.

Μην αφήσεις τίποτα να μπει εμπόδιο στην επίτευξη των στόχων σου. Είναι στο χέρι σου.

Δες εδώ όλες τις προσφορές μας για γράμμωση και απώλεια βάρους